Główne zagadnienia pozycjonowania

Główne zagadnienia pozycjonowania

Pozycjonowanie stron - więcej o tej usłudze.

Funkcjonują 3 kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa wyjątkową funkcję przed jednorazowymi lub cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Dzień Ojca czy Tłusty Czwartek. Ten rodzaj pozycjonowania będzie szczególnie efektywny, jeżeli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie odkryta i wykorzystana odpowiednio wcześniej. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze gastronomii i turystyki. Najczęściej powinno się zainicjować je na 8-10 tygodni przed wybranym wydarzeniem, żeby Google zdążyło zaindeksować nową bądź uaktualnioną treść witryny internetowej.

Pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon

Drugi model pozycjonowania to trafne i przetestowane wyjście dla właścicieli firm dysponujących niskim budżetem na reklamę. Dzięki właściwemu doborowi fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z konkretna branżą, ale też stawki za reklamę w Google Adwords ulegną dużej redukcji. Pozycjonowanie na długi ogon to także znacznie niższa konkurencja. Kluczowe jest również to, iż coraz powszechniejszy jest trend wprowadzania długich zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– telefon LG Q60 biały,
– obuwie puma Ignite Limitles czarne sklep online,
– golarka Braun Seria 5 czarna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle istotne w szczególności dla sklepów działających w sieci. Za pośrednictwem tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie bardzo obszerny asortyment artykułów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w Google.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego rodzaju kluczowe jest dodanie do słowa kluczowego nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę najczęściej:
– dzielnicę (np. “sklep ogólnospożywczy Widzew”)
– miejscowość (“restauracja Kraków”)
– państwo (“hostele Polska”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze sprawdzi się w przypadku przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do osób rezydujących na konkretnym obszarze. Taka metoda pozycjonowania jest przydatna też wówczas, gdy firma nie ma finansów na promocję i nie może walczyć o pozycje na frazy niezawierające dopasowania lokalnego, np. zamiast “sklep RTV”, to “sklep RTV Kraków”.

Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Internetowe strony Reklama i marketing Usługi