Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Zajrzyj w to miejsce, jeżeli szukasz więcej informacji o tym, jak wybrać firmę SEO.

Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, co zrobić, żeby była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż współcześnie widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego wybrać rzetelną firmę SEO? Warto skorzystać z podpowiedzi ekspertów.

Google doradza, jak znaleźć solidną firmę SEO

Nie da się ukryć, że cała branża SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i bezustannie rozwija się w zasadzie tylko za dzięki Google. Mimo istnienia innych opcji, jak m.in. Bing, Rambler bądź DuckDuckGo, nadal najistotniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie zaistnieć w sieci, musi pracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje silna konkurencja, zwykle jest to trudne bez konsultacji ze specami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest nowością, i udostępniło krótki film o tym, jak zatrudnić dobrą agencję SEO.

Cechy rzetelnej agencji SEO zdaniem Google

Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, punkt po punkcie naświetla, jak zatrudnić solidną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:

  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie prowadzonych działań, np. poprzez permanentny dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raporty,
  • zdolność szacowania czasu oraz budżetu koniecznego do wykonania zakładanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od wnikliwego audytu strony.

Przedstawicielka firmy Google podkreśla również, że solidna firma SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, w szeregu przypadków dającą wymierne efekty najczęściej po paru miesiącach pracy.

Internetowe strony Reklama i marketing Usługi