Jak wykorzystać potencjał private blog network?

Jak wykorzystać potencjał private blog network?

Szukasz szczegółowych wiadomości o pełnej ofercie PBN? Znakomicie trafiłeś! Wejdź na https://pbnmarket.pl.

Żeby klient spostrzegł twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, ale także zatroszczyć się o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy regularnie pojawiają się na niej nowe profesjonalne i pomocne dla odbiorcy treści. Ale nie wolno też zaniedbać tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków wiodących do strony. Jednym ze sposobów na link building jest stosowanie PBN-ów – prywatnych sieci serwisów.

Private blog network – pomocne jako komponent szerokiej strategii reklamowej

PBNy są prywatne, gdyż są zakładane a następnie administrowane przez jeden podmiot (na ogół przez firmę SEO lub dużą agencję marketingową), który dba o jakość udostępnianych tam artykułów. PBNy są z reguły stosowane jako jeden z punktów szerszej strategii marketingowej, co należy silnie zaznaczyć, bowiem najlepsze rezultaty ich użycia zauważa się w odniesieniu do stron, które są poprawnie zoptymalizowane pod kątem technicznym oraz zawartości. Prywatne sieci serwisów nie tylko pozwalają na wygenerowanie pokaźnej ilości linków przychodzących do witryny, ale także na ich zróżnicowanie, co jest dobrze oceniane przez algorytmy wyszukiwarek. Mankamentem PBNów jest tylko to, że ich utworzenie nie jest tanie, a później konieczne jest poświęcenie niemałej ilości godzin na utrzymanie ich w odpowiedniej jakości.

Jak korzystać z PBN? Proponujemy wizytówki NAP oraz artykuły z linkiem kanonicznym

Prywatne sieci blogów bardzo dobrze zdadzą egzamin w pozycjonowaniu lokalnym, bo można za ich pośrednictwem zamieszczać tematyczne artykuły będące wizytówką NAP. Czym jest NAP? To niejako każde miejsce w sieci, gdzie przedstawione są podstawowe informacje telekontaktowe firmy – jej nazwa, adres stacjonarny i telefon lub adres e-mail. Na przykład wizytówka Google Moja Firma jest NAP-em, ale jest nim także wpis w ogólnodostępnym rejestrze biznesowym, strona na portalu społecznościowym albo artykuł, w którym umieszczono firmowe informacje teleadresowe.

Następna efektywna metoda korzystania z możliwości PBNów to publikacje z linkiem kanonicznym. To powtórna publikacja rzetelnych artykułów z podaniem hiperłącza do źródła tekstu oznaczonego jako tag “rel=canonical”. W tym przypadku algorytmy wyszukiwarek z reguły oceniają lepiej użyteczność oryginalnego wpisu, dlatego że napotykanie linków do niego na rozmaitych witrynach w sieci traktują jako sygnał, iż pod danym adresem kanonicznym znajdują się warte przeczytania, wiarygodne teksy. Artykuły z linkiem kanonicznym są najskuteczniejsze przy treściach z branż YMYL (Your Money Your Life), w których ważne jest wypracowanie wysokiego autorytetu, innymi słowy tych powiązanych zwłaszcza z bieżącymi wydarzeniami, prawem, doradztwem finansowym i zdrowiem.

PBN Market Skuteczny linkbuilding SEO

Internetowe strony Reklama i marketing Usługi