Oferta usług SEO w rozsądnej cenie. Przekonaj się co dla Was przygotowaliśmy.
Firmy lub administratorzy sklepów internetowych, którzy marzą o tym, żeby dotrzeć do pierwszych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na co najmniej 3 sposoby. Pierwszy, którego nie rekomendujemy, to próbowanie starań samemu. Nie mając wiedzy w tematyce SEO i nie obserwując regularnie informacji o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować rzetelnie i – co najistotniejsze – efektywnie. Kolejny sposób to zatrudnienie na etat specjalisty od SEO, niemniej jednak nie każda firma może sobie na to pozwolić powodu braku budżetu. Trzeci sposób to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przekazane na zadania agencji SEO można dostosować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą współpracy z agencją SEO jest to, że pomijając specjalistów od SEO w pracują tam dodatkowo eksperci od kampanii Google Ads, programowania, content marketingu oraz grafiki służący rzeczowym wsparciem w tych sferach.
Agencja SEO – postaw na tę, która funkcjonuje na rynku od lat
Agencji SEO w Polsce jest wiele. Co wziąć pod uwagę podczas szukania firmy, która wywinduje w górę naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Warto postawić na agencję, która istnieje na rynku od dłuższego czasu. Liczba agencji SEO, a również tych kreatywnych i marketingowych, z miesiąca na miesiąc się zwiększa, co nie zawsze niesie za sobą odpowiednią jakość usług. Wybierając agencję, która istnieje od minimum dziesięciu lat, można mieć pewność, że dysponuje ona znacznym doświadczeniem i może bez przeszkód zaprezentować interesujące portfolio swoich uprzednich klientów. Agencje SEO często na swoich stronach posiadają sekcję z historią tzw. „kejsów”. Przed sygnowaniem umowy należy przeanalizować studia takich przypadków, żeby samemu sprawdzić, jakich efektów można się spodziewać po danej agencji, jak również to dla jakich branż pracowała i jakie trudności udało jej się rozwikłać. Godna zaufania agencja SEO to taka, która pracuje transparentnie: informuje o harmonogramie prac na najbliższe tygodnie, jak również dostarcza raporty ze zrealizowanych działań i ich efekty.
Kolejny niebagatelny aspekt to spersonalizowana oferta i dobranie strategii prac do potrzeb działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeżeli agencja SEO na propozycję współpracy reaguje w parę minut, a oferta sprawia wrażenie uniwersalnego szablonu, powinien to być sygnał alarmowy. Po wysłaniu zapytania pracownik dobrej agencji SEO powinien skontaktować się z zainteresowanym klientem, aby dopytać o dokładniejsze informacje o firmie, potrzebne do utworzenia dla niej pełnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie da się znaleźć na własną rękę w internecie, jak np. informacja o realizowanych uprzednio działaniach SEO i o istotnych dla klienta artykułach bądź usługach, które chce wypromować.
Opłata za wyniki – czy to poprawna forma rozliczenia z firmą SEO?
Przezornie należy podejść do agencji SEO, które proponują rodzaj współpracy z zapłatą za uzyskany efekt. W takim systemie zleceniodawca płaci agencji SEO wtedy, gdy słowa kluczowe zdobędą wynegocjowane w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do Top5 lub pierwszej strony wyników). To wciąż stosunkowo popularny rodzaj rozliczeń, jednak wiąże się z dużym zagrożeniem – można bowiem uzyskać błyskawiczny efekt przy pomocy łamania reguł ustalonych przez Google. Codziennie uaktualniany algorytm także nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych zleceniodawcy, stąd solidna firma SEO nigdy nie zapewnia zdobycia konkretnych efektów. Jeśli idzie o cenę za usługi agencji SEO, to rzadko jest ona stała – przeważnie w pierwszych miesiącach po zawarciu umowy niezbędne są wyższe nakłady finansowe, aby wykonać wnikliwy audyt SEO, a w następnej kolejności zrealizować wszystkie przedstawione w nim sugestie. W kolejnym okresie współpracy, jak witryna klienta jest już zoptymalizowana, koszty prac są znacznie mniejsze.
Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]